هدیه...!!!

به خاطر بسپار : زندگی سخت ساده است.خطر کن وارد بازی شو چه چیزی از دست میدهی ؟؟
با دستهای تهی آمده ایم و با دستهای تهی خواهیم رفت .نه چیزی نیست که از دست بدهیم.
فرصتی بسیار کوتاه به ما داده اند تاسرزنده باشیم تا ترانه ای زیبا بخوانیم و فرصت به پایان خواهد رسید.
آری اینگونه است که هر لحظه غنیمت است ...![]()
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۸۸/۰۴/۰۴ ساعت ۴:۲ ب.ظ توسط حامد جانم
|